31 Mayıs 2012 Perşembe

Kafamda şekillendirdiğim gibi gitmediği için hiç uğraşmak istemediğim İngilizce final sunumuna çalışmak yerine ne yapabilirim? Erteleme danranışı gösterebilirim. Bence çok güzel gösteririm.

Twitter'a bakıyoruz ve tam o sırada Nature'ın yeni tweet'ini görüyoruz. "Yaşlı insan kokusu gerçek, ama küçültücü demek değil"

Devamı şöyle (makale çevirme alıştırmacasıcası);

"Yeni çalışma gösteriyor ki, çoğu hayvanlar gibi insanlar da kolayca yaşlıların özgün -ama nahoş olmayan- kokusunu tanıyabiliyorlar.

"

ve vazgeçtim. http://www.nature.com/news/old-person-smell-is-real-but-not-necessarily-offensive-1.10763 yaşlı insanlar kokar diyor kısaca.

ekleme: pat diye bırakmadım yahu. her zaman ki gibi okuduğum şeyi farkında olmadan başka şeyleri okumaya başladım. o başka şey buydu: https://www.facebook.com/notes/yele-%C3%B6nen/o%C4%9Flum-olmadan-asla/10150852913502637 sonra düşünceler düşünceler, hay zçmışım yaşlısına kokusuna dedim. yazasım gelmedi bıraktım.

0 yorum:

Yorum Gönder