20 Temmuz 2012 Cuma

ODTÜ'nün kelebekleri - 002 Bahadır

Eneeem!

Kocaman büyükçenek bir kelebekçik geçti önümden. Kaplan kırlangıçı tekrar görmek istiyorum ya, bir acaba geçti. Takip ettim. Kelebek çalısı üzerinde durdu. Kırlangıçkuyruk değil. Daha önce kitapta gördüğüm bişeylere benziyor, fakat gözlerinle görmediğin sürece kitapta gördüğün herşeyi birbirine karıştırabiliyorsun :/ Kitap (Türkiyenin Kelebekleri Doğa Rehberi - Ahmet Baytaş) yanımda değildi o an. Mümkün olduğunca ürkütmeden, her hareketini izledim ^^ Fotoğrafını da çektim, ama işte bazen her yeri gözükmüyor, türe inmek için tek bir noktaya, beneğe ihtiyacın oluyor ve maalesef o bölgeyi çekememişsin falan. Gözünle görmek daha güzel ^^ Fakat bu sefer unutabileceğin şeyler var falan :/ Ne çok canlı var yahu!

Eheh, güzelliğin bir sürü fotoğrafını ve...




Erkek bir Bahadır, Argynnis pandora, 19 Temmuz 2012, ODTÜ Endüstri binası arkası

... videosunu çektim ^_______^


Kelebek çalısının çiçekleri tam onun diline göre. Her birini tattı, sonra başkasına kondu.

Çok sevdim kendisini. Bir daha görmek ümidiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder